17 augustus 2010

Creatief met Photoshop CS5


Vanaf heden is het boek Creatief met Photoshop CS5 van Joke Beers-Blom verkrijgbaar.

Ik zeg dat niet zonder de reden: het stramien en het ontwerp van het boek (minus de cover dan) is nl. volledig door mij gemaakt ;-)
Het ontwerp zal de lezers van mijn InDesign CS5 boek wellicht bekend zijn.




Creatief met Photoshop CS5
Joke Beers-BlomISBN: 978-90-456-4853-8
Easy Computing
Hard cover, full Colour, 424 pagina's
39,95





Aanvullend:
Zojuist een contract afgesloten om de stramienen te ontwerpen voor meer boeken in een heel andere reeks, de zogenaamde 'praktijkboeken' van Easy Computing. Simpel in Zwart/wit. De deal is rond en de stramienen zijn klaar, dus mocht je eind dit jaar praktijkboeken (Excel, Word etc. jawel) tegenkomen: kijk eens naar het ontwerp.
En dan komt er ook nog een speciale reeks 'Vlot met' etc... voor de Aldi! Nee, ik voel me helemaal niet te goed om niet ook voor de Aldi boeken te ontwerpen ;-) LOL!



3 opmerkingen:

Joke Beers-Blom zei

Dit is grappig, zit ik hier (nog) in Australië even te kijken naar het creatief met photoshopboek dat ik voor onze vakantie afgerond heb. Vind ik deze pagina en zie ik dus voor het eerst wat van het boek! Ziet er weer geweldig uit!
Groetjes, de auteur van het boek :-)

F vd Geest DTP & Graphic Design zei

Hè Joke!
Mooi boek geworden hè ;-)

Joke zei

Hihi, zie dit net weer, we zaten op dat moment te wachten totdat we naar het vliegveld van Perth konden gaan. Ik had toen nog niks van het boek gezien dat inderdaad super mooi geworden is. Zo jammer dat de rest van de voorraad waarschijnlijk de winkels niet eens haalt! Hoop dat ik er zelf nog wat van kan opkopen o.i.d.