19 april 2010

Uw bloggers andere activiteiten


Ja ja, behalve dit blog schrijven doe ik ook nog wel wat anders (boeken schrijven, opdrachten verwerken, trainingen geven) en een van die dingen is een praatje houden voor de InDesign User Group Nederland en wel op 26 mei, Amsterdam, hoofdkantoor Adobe, 13.00 uur.
Daar laat ik de nieuwe InDesign CS5 zien.

Nog geen lid van de InDesign User Group Nederland? Zeker doen! de nlIDUG brengt bijvoorbeeld ook een magazine uit als downloadbare PDF. In het komende nummer dat voor 3 mei staat gepland, staan twee artikelen van mijn hand: natuurlijk een stuk over InDesign CS5 maar ook een uitgebreid artikel over Woodwings oplossing om vanuit InDesign te publiceren naar Apple's iPad!

Dus word lid en krijg het magazine op tijd!



3 opmerkingen:

André Mesker zei

Hmmm.... ik ben wel benieuwd wat jij van die iPad gekte vindt. Het lijkt mij een zwaar overschatte gadget. Wordt publiceren naar iPad straks net zo gewoon als exporteren naar pdf?

F vd Geest DTP & Graphic Design zei

>Wordt publiceren naar iPad straks net zo gewoon als exporteren naar pdf?

Ik schat in van wel eerlijk gezegd, niet alleen de iPad maar alle 'kleurenscherm hoge resolutie' slates/e-readers...

F vd Geest DTP & Graphic Design zei

Kijk maar eens op
http://www.woodwing.nl/