7 februari 2011

eBook actie Publish verlengd tot 1/03







Tja, het duurt altijd even de deadline en het verschijnen van een magazine - dat heb je met oude media zoals druk ;-)

Deze week verschijnt de Publish nr.1 2011 met daarin in de rubriek van Peter Kentie een verwijzing naar mijn eBook over InDesign voor de prijs van 17,50.
Dit was de actie-prijs tot 1 februari omdat vanaf die datum mij eBook officieel te koop is via comcol.nl voor de gewone winkelprijs van 29,95:


Maar omdat ik niet alle Publish lezers kan teleurstellen met een hogere prijs, kan ik niet anders dan de actie te verlengen tot 1 maart 2011. Tot die datum blijft de prijs van het eBook dus nog even de vermelde 17.50.

Ook mijn gedrukte boek is weer verkrijgbaar (nog ongeveer 700 stuks) via comcol.nl:

En voor hen die dat willen ook nog enkele exemplaren van mijn vorige CS4 boek:


Geen opmerkingen: