1 mei 2009

Boek recensie in Publish en verloting 7 exemplaren!


In de nieuwe Publish, het mei 2009 nummer, staat een mooie bespreking van mijn boek over InDesign CS4. Het vervult mij met gepaste trots, jazeker!
Ik wist er niets van, maar Publish verloot maar liefst zeven exemplaren van mijn boek!
Dit is je kans op een gratis exemplaar van wat de Publish een überdik boek noemt.

Kijk hier:



Uit de recensie:

"Het InDesign CS4-boek met forse afmetingen en maar liefst 478 pagina’s, straalt compleetheid uit."

"In de enorme stroom van nieuwe CS4-boeken valt het InDesign CS4 van Frans van der Geest op. Groot en dik, maar ook lekker duidelijk."

Voor meer info:


Zie de infobar links op mijn blog voor verkoopadressen van mijn boek online. Verder kun je uiteraard bij je eigen boekhandel terecht zoals ook elke Selexyz boekhandel.

Geen opmerkingen: