9 oktober 2020

Radiostilte...

 .

Ja, ik weet het: het is even stil hier op mijn blog. Ik ben de laatste weken met een megaklus bezig voor DPG Media (AD en alle streekkranten, Stentor, De Geldelander enz. alsook Volkskrant en magazines) met trainingen in InDesign en InCopy.

Dat is even een gekkenhuis wat tijd betreft, vandaar even wat stilte hier.

Maar, InDesign 2021 komt er natuurlijk aan! Dan vind je hier uiteraard weer al het nieuws. En straks een geupdate versie van mijn Handboek uiteraard.

Nou ja, 'al' het nieuws... Verwacht niet veel nieuwe 'features', het zal mager zijn. De nadruk ligt op bug fixes, en dan mag ook wel want het is soms niet best... Zeker niet wat snelheid betreft.

Dus nee: ik ben jullie niet vergeten, mijn blog is nog actief, maar even druk geweest (gelukkig, want tijdens de 'lockdown' was er niet veel werk hier natuurlijk.) 


Geen opmerkingen: