29 maart 2011

Persbericht




Creatieve recruitment actie


Reclamebureau GB10 Communications start op dinsdag 5 april een ludieke wervingsactie, ‘GB Talentday’. Tijdens deze open dag stellen de reclamemakers hun kantoor in het Rotterdamse Hulstkampgebouw open voor ‘Young Professionals’ op zoek naar hét creatieve DTP -en webtalent.


Het werven van nieuwe collega’s kan volgens GB10 ook op een creatieve manier, daarom organiseren zij ‘GB Talentday’. Op deze open dag kunnen grafische vormgevers laten zien wat zij GB10 te bieden hebben. Mede-eigenaar Bettine Vlasman: “Tijdens deze talentendag zoeken wij een creatieve DTP’er die kennis heeft van de basistechnieken, snel kan schakelen en initiatief toont.” Dit laatste wordt door deze wervingsactie direct duidelijk, want het initiatief ligt bij de sollicitant. Een voorwaarde is dat de vormgever affiniteit heeft met webdevelopment, maar wat heeft GB10 hun werknemer eigenlijk te bieden? “Bij ons heb je veel vrijheid en verantwoordelijkheid binnen diverse projecten en je krijgt de mogelijkheid deze concepten uit te werken voor klanten zoals Procter & Gamble, Heinz, Pepsico en Albert Heijn. En bij ons kun je in teamverband je ambities nastreven”, aldus Vlasman. De communicatie van de wervingsactie verloopt via social media en posters verspreid door Rotterdam. Deelnemers kunnen zich tot 4 april aanmelden via HYPERLINK "mailto:talent@gb10.eu" talent@gb10.eu.